Arrow
Arrow
1
2
3
4
Slider

Obecnie pracownicy Katedry Zastosowań Informatyki prowadzą zajęcia na następujących kierunkach:

  1. Informatyka
    • Architektura komputerów
    • Administracja systemami komputerowymi (F)
    • Animacja komputerowa
    • Aplikacje internetowe
    • Aplikacje wielowarstwowe
    • Aplikacje wielowarstwowe
    • Bezpieczeństwo sieci komputerowych
    • Bezpieczeństwo sieci komputerowych
    • Bezpieczeństwo systemów
    • Bezpieczeństwo systemów komputerowych
    • Bezpieczeństwo w systemie Linux (F)
    • Bioinformatyka (F)
    • Budowa stron WWW (F)
    • Cyfrowe przetwarzanie obrazu
    • Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
    • Ergonomia i BHP
    • Filozofia nauki
    • grafika komputerowa i komunikacja człowiek-komputer
    • Grafika komputerowa i komunikacja z komputerem
    • Grafika użytkowa (F)
    • Grafika w systemie Mathematica (F)
    • Grafy i sieci
    • Kompresja danych
    • Laboratorium elektroniki
    • Laboratorium systemów cyfrowych
    • Metody heurystyczne
    • Metody numeryczne
    • Modelowanie i animacja przy użyciu programu Blender (F)
    • Modelowanie Rekurencyjne
    • Modelowanie rekurencyjne (F)
    • Modelowanie systemów informatycznych
    • Obliczenia symboliczne (F)
    • Podstawy elektroniki
    • Podstawy niezawodności
    • Podstawy teleinformatyki
    • Programowanie w Internecie
    • Programowanie w Prologu (F)
    • Programowanie zdarzeniowe
    • Projekt Zespołowy
    • Projektowanie aplikacji internetowych JSP (F)
    • Projektowanie gier komputerowych (F)
    • Przetwarzanie rozproszone
    • Seminarium dyplomowe
    • Sieci komputerowe
    • Sieci neuronowe – wybrane zagdanienie (F)
    • Symulacja komputerowa
    • Systemy ekspertowe
    • Systemy mobilne i komunikacja bezprzewodowa
    • Systemy multimedialne
    • Systemy operacyjne
    • Systemy rozproszone
    • Systemy rozrywki elektronicznej
    • Systemy wbudowane
    • Sztuczna inteligencja
    • Techniki cyfrowe i podstawy systemów wbudowanych
    • Technologie CISCO (F)
    • Teoria algorytmów
    • Teoria informacji
    • Usługi sieciowe
    • Wybrane algorytmy w sztucznej inteligencji (F)
    • Wysokodostępne usługi sieciowe (F)
    • Zaawansowane uslugi sieciowe (F)
  2. Informatyka i Ekonometria
    • Architektura komputerów
    • Bazy danych – SQL
    • Budowa gier przy użyciu programu Blender (F)
    • Budowa stron WWW (F)
    • Logika (F)
    • Metody numeryczne
    • Metody scoringowe (F)
    • Modelowanie procesów biznesu (F)
    • Projektowanie gier komputerowych (F)
    • Sieci komputerowe
    • Systemy operacyjne
    • Teleinformatyka
  3. Erasmus
    • Biology-Inspired computations
    • Cisco Technology
    • Computer Networks
    • Curve and surface reconstruction
    • Introduction to digital technology,
    • Programming with Mathematica